Κυριακή 6 Μαΐου 2012

Πώς σ'αγαπώ; Τους τρόπους ας μετρήσω




~*~
Πώς σ'αγαπώ; Τους τρόπους ας μετρήσω.

Σ'αγαπώ στο βάθος, πλάτος και ύψος


που η ψυχή μου δύναται να φτάσει, σαν ψάχνει αόρατη

να βρει το τέλος του Είναι και της Χάρης της ιδανικής.

Σ'αγαπώ στο επίπεδο της ταπεινότερης

καθημερινής ανάγκης, κάτω απ'τον ήλιο ή του κεριού

το φως.

Σ'αγαπώ ελεύθερα, όπως παλεύουν οι άντρες

για το Δίκιο.

Σ'αγαπώ αγνά, όπως απεχθάνονται τον Έπαινο.

Σ'αγαπώ με το πάθος που έντυνα

παλιά τις λύπες μου και με την πίστη

των παιδικών μου χρόνων.

Σ'αγαπώ με μιαν αγάπη που νόμιζα πως έχασα

μαζί με τους χαμένους μου αγίους- σ'αγαπώ

με την ανάσα,

τα χαμόγελα, τα δάκρυα όλης της ζωής μου!- και αν

ο Θεός ορίσει

3 σχόλια:

  1. Μπράβο Αφροδίτη!
    Πολύ όμορφο!
    Να είσαι χαρούμενη και ήρεμη- γαληνεμένη!


    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ μαρίνα μου!!! Να σαι καλά! Ό,τι επιθυμείς και καλή τύχη να έχεις!

      Διαγραφή
  2. Θα ήθελα να εκμεταλλευτώ αυτήν την ευκαιρία να σας πω μια μεγάλη ευχαριστία στον Dr.Mozeba για την επιστροφή του πρώην συζύγου μου. Είμαι η Άννα Ανδρόνικος από την Αγρίνιον της Ελλάδας. μετά από πέντε χρόνια γάμου ο σύζυγός μου έφυγε για άλλη γυναίκα έκανε ό, τι μπορούσε για να τον επανακτήσω αλλά το μόνο που έκανα ήταν άβολο ήμουν λυπημένο αλλά δεν ελπίζω να πάρει πίσω του επειδή είχα πίστη στο Θεό. Έτσι ψάχνω σε απευθείας σύνδεση σχετικά με το πώς μπορώ να πάρω πίσω τον άντρα μου και βρήκα μια δήλωση του Dr.Mozeba για το πώς μια κυρία βοήθησε να πάρει από πίσω, έρχεται σε επαφή και μου είπε το πάθος που περνούσα, μου είπε τι έπειτα μου έκανε μια ξόρκι αγάπη 48 ώρες αργότερα ο σύζυγός μου τηλεφώνησε και μου είπε ότι λυπάται για αυτό που έκανε και μου λείπει τόσο πολύ, αργότερα εκείνη τη μέρα γύρισε σπίτι και διαβεβαίωσε την παραίτησή μου, από τότε η αγάπη έγινε ισχυρότερη. Για τα υπέροχα πράγματα που έκανε ο Dr.Mozeba για μένα, θα ήταν άδικο για μένα να μην αφήσω τους ανθρώπους να γνωρίζουν ότι ένας τόσο δυνατός παίκτης μπάσκετ ζει. Εάν θέλετε να πάρετε τη σχέση σας / παραδοσιακές ρίζες και βότανα για να θεραπεύσετε την ασθένεια / την επιτυχία και την προώθηση στην εργασία σας μπορείτε να επικοινωνήσετε με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο mozebaspelltemple@gmail.com ή να το προσθέσετε στο WhatsApp +2348144480786 ευχαριστίες για τη διανομή το χρόνο σου μαζί μου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ένα σχολιάκι θα μας έκανε καλύτερους! Και αν δεν σας κάνει κόπο βάλτε και ένα ονοματάκι ή κάποιο ψευδώνυμο! Μου αρέσει να ξέρω σε ποιους απευθύνομαι και δίνει ένα πιο προσωπικό τόνο! :) :) :)