Τρίτη 22 Μαΐου 2012

Καλοκαιρινοί Έρωτες


Ρε αναγνωστάκια γεια σας!!!! Τι να πω! Χρόνια πολλά σε όσους γιορτάζουν, σε όσους έχουν γενέθλια! Και καλή επιτυχία στους απανταχού εξεταζόμενους! Λοιπόν, παραδοσιακά ΔΕΝ γίνεται να μην κάνω ένα κειμενάκι για τους έρωτες... Δε μου πάει ρε παιδί μου! Και λέω καλοκαιράκι έρχεται, ζέστη, ελαφριά ρούχα, μπανάκι παραλία, αντηλιακά, μαγιό, beach-bar (ειδικά άμα έχει ανοίξει καινούριο μπαράκι εκεί γίνεται πανικός μέχρι να πάνε όλοι κλπ ) εεε το αμέσως επόμενο που σκέφτεσαι δεν είναι μία ρομαντική σκηνή, θέα, αστέρια, καλή παρέα, δροσερό-γκυκερό ποτό... ΝΑΙ! 


Καλοκαιρινοί έρωτες φίλοι μου! Οι πιο έντονοι, οι πιο σύντομοι, οι πιο αξέχαστοι, οι πιο καυτοί, οι πιο ιδανικοί έρωτες!!!
Γενικά, είμαι φαν του χειμώνα, τον αγαπώ, Δεκέμβρης, χιόνια, γιορτές, τζάκι, δέντρο! Η ευτυχία σε πλημμυρίζει, τίποτα δεν μπορεί να πάει στραβά! Αλλά σαν τύπος των άκρων που είμαι, αν βγάλουμε την εφίδρωση που προκαλεί το θέρος, η όλη φάση τα σπάει και το καλοκαίρι.

Το καλοκαίρι μιλάμε για ένα άλλο είδος έρωτα! Είναι ο έρωτας ο κουλ, τον χειμώνα έχουμε τον κυριλέ, με τα χαϊλάτα τα ρούχα, τα σινιέ μαγαζιά και εγώ δεν ξέρω τι άλλο. 
Ο έρωτας του καλοκαιριού είναι ο έρωτας του σώματος, είναι αβίαστος, ακραίος και απόλυτος, σαν αυτούς που θα διαβάσεις στα ερωτικο-ρομαντίκ χαζομυθιστορήματα.

Δεν χρειάζονται πολλά. Γνωρίζεστε μία μέρα τυχαία. Μιλάτε ανάλαφρα και φιλικά, όλοι το καλοκαίρι είμαστε σε πιο χαλαρούς ρυθμούς και όλοι μοιάζουν πιο αθώοι και προσιτοί. Εκεί λοιπόν, που είστε στο μπαράκι για να πάρετε ένα παγωτό, αλλά έχει πολύ κόσμο, αναλύετε την μισή σας ζωή. Ονόματα, διευθύνσεις, σε ποια ομπρέλα κάθεστε, αν σπουδάζετε και τι ... Καταλήγετε να φάτε στην διαδρομή το παγωτό και αργότερα εντός θαλάσσης μουλιασμένοι να κάνετε πατητές. 

Ανταλλάσσετε τηλέφωνα, και την υπόλοιπη μέρα ο ένας σκέφτεται πόσο καλά πέρασε με τον άλλον. Την επόμενη θα πάτε για ποτάκι και θα καταλήξετε να περπατάτε στην παραλία, γιατί, εντάξει μωρέ πολύ φασαρία είχε αυτό το μαγαζί! Και χαχαχα και χουχουχου και αράζετε στα βραχάκια, και χαζεύετε την θάλασσα, τα αστέρια και την πανσέληνο και τσουυυυπ να σου το πρώτο φιλί....

Και η συνέχεια γνωστή, ένας έρωτας γεννήθηκε και μεσουρανεί εν συντομία! Εντάξει συνήθως παίρνει λίγο περισσότερο αλλά εντάξει! Φυσικά, μακριά από τις καθημερινές υποχρεώσεις πολλοί εκλαμβάνουν το καλοκαίρι και τις καλοκαιρινές διακοπές ως το μέσο για να ξεδώσουν, να αποτινάξουν όλα τους τα προβλήματα, τα άγχη, ότι τους στεναχώρεσε, ή απλά να κάνουν ότι δεν πρόλαβαν-δεν μπορούσαν-δεν τους άφησαν να κάνουν πέρσι ! Όπως και να χει το καλοκαίρι αποτελεί την ιδανική ευκαιρία, αν όχι δικαιολογία για να κάνεις ότι θες, όπως θες, χωρίς να το πολυσκεφτείς. Δηλαδή πιο ιδανικές συνθήκες για να αφεθείς σε μία εμμονική κατάσταση όπως ο έρωτας, απλά δεν παίζει να υπάρχουν.

Το αρνητικό είναι ότι "όποια σχέση αρχίσει καλοκαίρι δεν τη βγάζει ως τα Χριστούγεννα" λένε αλλά έτσι κι αλλιώς δεν είπαμε ότι θα κάνεις και σχέση ζωής ρε παιδί μου! Άλλωστε πάρτε το αλλιώς. Έστω ότι κάθε σχέση έχει μία Χ δυναμική. Όπου δυναμική ας ορίσουμε το σύνολο του συναισθήματος. Ε αυτή την δυναμική αν την μελετήσουμε ως προς το χρόνο βλέπουμε δύο εναλλακτικές, η μία είναι να έχουμε έντονο συναίσθημα-έκφραση για μικρό διάστημα και η άλλη να έχουμε πιο μέτριο συναίσθημα, δηλαδή χαλαρά πράγματα για περισσότερο καιρό. Ανάλογα λοιπόν, τι τύπος είσαι, οι καλοκαιρινοί έρωτες σου ταιριάζουν ή όχι.

Ας πούμε για παράδειγμα εγώ, προτιμώ να ζω κάτι συναρπαστικό, εκλεκτό, ειλικρινές και απόλυτο, από το να είμαι σε μία μίζερη φάση που στο ‘τι γίνεται με τον τάδε‘ να απαντάω ‘καλά, ήρεμα μωρέ‘!  Τα μέτρια με σκοτώνουν, θέλω κάτι όσο διαρκεί να είναι απαράμιλλο, ανώτερο, μυστηριώδες,ξεχωριστό, απολύτως μοναδικό και επιλεγμένο ως το καλύτερο από πολλά παρόμοια! Οκ δεν γίνεται να ζεις συνέχεια στο κόκκινο, αλλά και τα ροζ είναι ξενέρωτα!

ΣΥΝΕΠΩΣ: Αν θέλετε τα μάτια σας να λάμπουν όταν μιλάτε για τον άλλον, αν θέλετε η καρδιακοί σας χτύποι να είναι απειλητικοί για την υγεία σας, αν το να κοιτάτε μαγεμένοι το άλλο άτομο είναι ανάγκη, αν το παρατσούκλι σας είναι ‘εεε ερωτευμένη‘ από την αφηριμάδα, αν το φαγητό σας είναι 2 μπουκιές με το ζόρι και η συγκέντρωσή σας είναι ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ ... τότε για εσάς φτιάχτηκε το καλοκαιρινό φλερτάκι!

Εσείς τι γνώμη έχετε για τον καλοκαιρινό έρωτα???Αφήνεστε και γιατί?Σας έχει τύχει ποτέ??? 


4 σχόλια:

  1. ΦΙΛΑΡΑΚΙ ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑΚΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ Σ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΦΙΛΙΚΟ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΖΕΙΣ ΤΟ ΚΟΙΝΟ...
    ΛΟΙΠΟΝ ΜΜΜ Η ΑΠΩΡΕΙΑ ΜΟΥ :P
    ΑΝ ΣΕ ΜΙΑ ΣΧΕΣΗ (ΕΦΗΒΙΚΗ) ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΕ ΤΟ ΑΓΟΡΙ ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΡΙΑ ΓΙΑ 1-2 ΒΓΟΜΑΔΕΣ ΕΠΕΙΔΗ Η ΚΟΠΕΛΑ ΦΕΥΓΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΓΙΑ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΑΕΙ ΕΧΕΙ ΦΙΛΟΥΣ ΚΑΙ ΦΙΛΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΠΑΛΙΟΙ ΤΗΣ ΕΡΩΤΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΝΑ ΔΥΟ ΕΧΟΥΝ ΠΑΙΧΤΕΙ ΚΑΙ ΦΑΣΕΙΣ... ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ? ( ΑΝ ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΕΙΧΕ ΚΑΙ FWB ) ΠΟΙΟΣ ΤΗΝ ΕΛΕΓΧΕΙ ΕΚΕΙ ΕΙΔΙΚΑ ΑΜΑ ΛΕΕΙ Η ΙΔΙΑ ΟΤΙ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΠΛ ΣΤΟΥΣ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟΥΣ ΕΡΩΤΕΣ? ΕΝΝΟΩ ΕΚΕΙ ΞΕΡΩ ΓΩ ΠΩΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΗΝ ΕΜΙΣΤΕΥΤΕΙΣ Η ΟΧΙ ΚΤΛ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΗ ΙΔΕΑ... ΚΑΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΞΕΡΩ ΓΩ ΤΟ ΑΓΟΡΙ ΑΣ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ ΠΑΡΟΜΟΙΟ ΚΤΛ Π ΘΑ ΕΚΑΝΕ ΥΠΟΘΕΤΙΚΑ ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΗ ΚΟΠΕΛΑ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΙΣΩΣ ΤΟ ΑΓΟΡΙ ΝΑ ΕΝΙΩΘΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΕΚΑΝΕ ΛΑΘΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ...
    ΤΑ ΕΧΩ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΠΩΣ... ΓΙΑ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΔΙΕΥΚΡΙΝΥΝΣΗ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ...

    ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΜΕ ΑΝΥΠΟΜΟΝΕΣΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ Σ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΥΝΧΑΡΗΤΗΡΙΑ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ μου φίλε νομίζω ότι ψάχνεις ψήλους στα άχυρα και κάνεις υπερβολικές αναλύσεις δίχως λόγο και κυρίως που δεν βγάζουν κανε΄να λογικό συμπέρασμα.

      Υποτίθεται ότι όταν αποφασίζεις να κάνεις σχέση, αποδέχεσαι κάποια πράγματα. Μεταξύ άλλων, σέβεσαι τον σύντροφό σου, του έχεις εμπιστοσύνη και τον πιστεύεις. Αν δεν του έχεις εμπιστοσύνη είναι σα να τον θίγεις. Αν να σου δίνει δικαιώματα με αδιάφορη συμπεριφορά και ερωτικά υπονοούμενα εσκεμμένα με άλλα αγόρια, τότε κουβέντιασε το μαζί της. ανάλογα τι και πως θα στο πει μπορείς να την πιστεύψεις, να τη δώσεις μία ευκαιρία ή να τελειώσεις την σχέση.

      Με το να κάνεις σενάρια επιστημονικής φαντασία με γεγονότα που ΔΕΝ έχουν σχέση με το πόσο πιστός είναι κάποιος, κάνεις κακό σε σένα και την ψυχολογία σου, στην σχέση που φθείρεται δίχως λόγο και στη σύντροφό σου.

      Αν θεωρείς ότι γενικά ζηλεύεις λίγο παραπάνω από το κανονικό καλύτερα να προσπαθήσεις να γίνεις λίγο πιο λογικός και να αποκτήσεις αυτοπεποίθηση!

      Καλή τύχη!

      Διαγραφή
  2. γεια σας! με λενε γιωτα και παω 3η γυμνασιου,δεν ειμαι πολυ ομορφη αλλα εχω στυλ και σηνυθως τα αγορια σχολειο μου με σνομπαρουν και με λενε οτι ειμαι χαλια! το καλοκαιρι ομως εχονται ανανεωθει και χανοντας καποια κιλα πηγα διακοπες με τους γονεις μου! δεν εχω ξανακανει τιποτα σε σχεση με φιλι και αυτα ουτε απο την μεση δεν με εχει πιασει κανεις! εκει γνωρισα μια κοπελα η οιποια ηξερε κατι παιδια ενα απο αυτα της αρεζε! εγω δεν τους πολυ συμπαθουσα αν και μου φεροντουσαν με πολυ καλο τροπο,αλλα σε καποια στιγμη ενας αρχιζε να μου αρεσει! οποιος εδδειχνε μεγαλο ενδιαφερον ολο μαζι ηταν μου ελεγε να κολθυμπυμε μαζι,αν τα εχω με καποιον με πειραζε και ολα τα σχετικα! αλλα σε καποια στιγμη λεω στην φιλη μου θελω αυτον και αυτη εκνευριστηκε,εκανα μαλακια αφου ηξερα πως τον ηθελε!τοτε ηταν το τελευταιο βραδυ και να φανταστειτε ειμασταν ποια θα τις μιλησει πιο πολυ εκει σαν παρεα ειμασταν και αλλα πολλα παιδια και ως που καποια στιγμη ενω γυρνουσαμε αργα σπιτι με λεει αυτο το παιδι που σας ειπα πως νυσταξε και θελει να παμε σπιτι μπορει να μεναμε διπλαδιπλα αλλα με ξεφνιασε και εκεινη την ωρα πωςς ζηλεψε η φιλη μου θα ηθελα πολυ να με φιλουσε αλλα ΜΠΑΑΑ! ΑΠΟ Τοτε τον αγαπωωωωω τοσο πολυ και εχω φαει τρελο κολλημα μαζι του δεν μπορω χωρις αυτον! εβω ολες εκεινες τι μερες οχι απλα μου την επεφτε και επειδη μενει σε μια πολη έξω απο θεσσαλονικη δεν μπορω να τον βλεπω σιγα πηγα και τον ειδα μια φορα με κατι φιλες μου και με εγραψε κανονικα και απο τοτε αυτε στο φβ ουτε τπτ!!! τον σκεφτομαι συνεχεια δεν μπορω χωρια αυτον τον αγαπωωωωωωωωωωωωωωω <3 <# βοηθηστε με να του μιλησω μετα απο 7 μηνες? σαν τι? πειτε μου πλζ ειμαι σε ασχημη κατασταση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μου αρεσει ενα αγορι που δεν τον ξερω και πολυ και θελω να τον γνωρισω.Το προβλημα ειναι πως δεν εχουμε κοινους φιλους και ετσι δε μπορω να τον γνωρισω.Τον βλεπω καθε Σαββατο γιατι συχναζουμε στα ιδια μερη το θεμα ειναι πως ειμαι πολυ ντροπαλη και ντρεπομαι να του μιλησω επισης τον εχω φιλο στο facebook αλλα δε μπορω να του μιλησω οι φιλες μου μου λενε να του μιλησω στο facebook αλλα σκεφτομαι πως δεν υπαρχει θεμα συζητησεις και ετσι η συνομιλια θα λυξει γρηγορα χωρις αποτελεσμα.Το μονο που ξερω για αυτον ειναι πως τον λενε,σε ποιο σχολειο παει και το ποσο χρονων ειναι.Τι να κανω για να τον γνωρισω καλυτερα?Να του μιλησω στο faceboook?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ένα σχολιάκι θα μας έκανε καλύτερους! Και αν δεν σας κάνει κόπο βάλτε και ένα ονοματάκι ή κάποιο ψευδώνυμο! Μου αρέσει να ξέρω σε ποιους απευθύνομαι και δίνει ένα πιο προσωπικό τόνο! :) :) :)