Κυριακή 6 Μαΐου 2012

Φιλί με ανοιχτά ή με κλειστά μάτια;


Καλησπέρα αναγνωστάκια μου!!! Τι κάνετε? Πως είστε? Όλα καλά? Μμμ εύχομαι τα καλύτερα σε όλους! Λοιπόν σημερινό μας θέμα το φιλί.
Το πρώτο βήμα κάθε σχέσης. Εκείνη η λεπτή διαχωριστική γραμμή μεταξύ φιλίας και έρωτα. Η στιγμή που το συναίσθημα κυριαρχεί και η αθωότητα γίνεται πάθος. Όταν το μυαλό σταματάει για λίγο και το σώμα αφήνεται στα ένστικτα και τις παρορμήσεις του.

Το φιλί αποτελεί την πρώτη μικρή ένωση. Το πρώτο και βασικό κριτήριο για την δημιουργία μίας σχέσης ή όχι. Εν τέλει είναι η επίσημη έναρξη του ερωτικού παιχνιδιού. Πόσο μάλλον όταν μιλάμε για το πρώτο φιλί δύο ανθρώπων.

Φυσικά υπάρχουν πολλά είδη φιλιών. Τα στοργικά, τα παθιασμένα, τα βαρετά και αυτά που δεν έχουν τέλος. Τα πεταχτά, τα κρυφά, τα ζουμερά και τα βαθιά. Αυτό όμως που για τον καθένα μας είναι διαφορετικό και εντελώς αυθόρμητο είναι τα μάτια μας. Τι κάνουμε στην διάρκεια ενός φιλιού, έχουμε ανοιχτά ή κλειστά μάτια;;; Και παίζει ρόλο το συναίσθημα που νιώθουμε ή οχι;;; Εμείς είμαστε εδώ να πούμε τα ΠΑΝΤΑ φίλοι μου.

Κατ' αρχάς υπάρχουν τρεις σχολές kissers: ανοιχτά μάτια, μάτια κλειστά, και λίγο απ όλα (οι περισσότεροι).

Κάποιοι λένε ότι όταν έχεις αληθινά αισθήματα πρέπει να κλείνεις τα μάτια ως ένδειξη απόλυτης παράδοσης και αίσθησης ασφάλειας. Σαν να χάνεσαι για λίγο στον κόσμο σου. Άλλοι λένε ότι αν κλείνεις τα μάτια σου το κάνεις επειδή δεν θέλεις να βλέπεις αυτόν που έχεις απέναντί σου ή ότι σκέφτεσαι και κάποιον άλλον.

Κάποιοι λένε ότι αν έχεις τα μάτια ανοιχτά δηλώνει ανασφάλεια, και αδυναμία να νιώσεις ελεύθερος να νιώσεις τα συναισθήματά σου. Ή ακόμα και ότι δεν έχεις καθόλου αισθήματα και φιλάς μηχανικά. Άσε που για μερικούς το ορθάνοιχτο μάτι είναι αρκούντος τρομακτικό ... σαν να σου σκάβουνε το λάκκο.Άλλοι όμως υποστηρίζουν ότι έχουν ανοιχτά μάτια για να θαυμάσουν το ταίρι τους και γιατί θέλουν να βιώνουν το φιλί με όλες τις αισθήσεις τους.

Οι απόψεις συγκρούονται οριζοντίως και καθέτως, ο καθένας έχει την θεωρία του και υποστηρίζει τον τρόπο του ως τον σωστό! Στην ουσία απλά ο καθένας από εμάς έχει μία διαφορετική οπτική στο ζήτημα και ως εκ τούτου μία διαφορετική κοσμοθεωρία.
Φυσικά σωστό και λάθος δεν υπάρχει! Έχει σχέση με το πως αντιλαμβάνεται ο καθένας και ανάλογα την στιγμή και τα συναισθήματα. Επιπλέον, δεν είναι απαραίτητο να καταπιέζετε το ταίρι σας ούτε να καταπιέζεστε κι εσείς. Ζήστε το όπως το θέλετε.

Έτσι κι αλλιώς την σκέψη κάποιου δεν μπορούμε να την ελέγξουμε, ούτε την μαθαίνουμε (γιατί και να ρωτήσεις ποιος θα σου πει, ναι αγάπη μου άλλη σκεφτόμουνα....χαχαχα ε όχι! Και άλλη να σκέφτεται ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΜΑΘΕΙΣ!!!). Εδώ δεν μπορείς να ελέγξεις την δική σου σκέψη! Σε όλους προφανώς τυχαίνει να σκεφτούν κάτι ή κάποιον άλλον, αλλά έχει διαφορά. . .  Άλλο ΜΟΝΙΜΑ να σκεφτόμαστε άσχετα άτομα και άλλο να μας έρθει κατά λάθος μία εικόνα στο μυαλό μας! 

Αλλά για να το πάρουμε κι αλλιώς ποιος θα έτρωγε τον χρόνο του μαζί σου αν γούσταρε άλλη ή άλλον?!!? ΚΑΝΕΝΑΣ! Να το ξέρεις! Αν δεν γουστάρεις κάποιον φαίνεται από την εν γένει συμπεριφορά σου και όχι μόνο από ένα φιλί!
Εμένα ας πούμε μου αρέσει να φιλάω με ανοιχτά μάτια! Θέλω αυτό που κάνω να το απολαμβάνω με όλες τις αισθήσεις μου! Καμιά φορά τα κλείνω φυσικά, αλλά και πάλι γιατί είναι ώρα να βάλω την φαντασία μου σε λειτουργία, δηλαδή να βιώσω την κατάσταση πέρα από το σωματικό τμήμα! Να πάω αλλού...!

Αλλά προφανώς όταν φιλάω κάποιον μου αρέσει και ο ίδιος και αυτό που κάνω! Και όταν κλείνω τα μάτια δεν σκέφτομαι άλλους αντίθετα πάω πιο πέρα αυτό που νιώθω!

Οπότε φίλοι μου απολαύστε το όπως να ναι! Και μην βάζετε περίεργα όρια, γιατί μόνο κολλήματα και ανασφάλειες δημιουργείτε (όχι μόνο σε εσάς αλλά και στον σύντροφο). Αφήστε τα πράγματα να κυλούν φυσικά και αν σας δουλεύει κάποιος θα φανεί, αλλά όχι από το πως σας φιλάει! 




18 σχόλια:

  1. με αφίνει να την αγγίζω με αφίνει να την φιλω μιλαμε με τις ωρες στον υπολογιστή περναμε στιγμες μαζι αλλα.....ειμαι παντρεμενος, δεν εχουμε κανει σεξ ειμαστε φιλοι και την θελω σαν τρελλος και το ξερει . δεν μου το κοβει...δεν μου λεει να σταματησω....γιατί; αλλα απο την αλλη αμα μου έδειχνε οτι με θελει το ιδιο δεν ξερω τί θα γινοτανε.ειμαι μπερδεμενος......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρώτα απ όλα πριν αναλύσεις την δική της συμπεριφορά πρώτα πρέπει να αναλύσεις και εξηγήσεις την δική σου.
      Τι πάει στραβά στο γάμο σου; Τι πάει στραβά σε σένα; Προσπαθείς αν το διορθώσεις; Και πως πάει; Μήπως σου αρέσει μόνο και μόνο επειδή δεν την έχεις ή επειδή την βλέπεις σαν απόδραση;

      Είσαι ενήλικο ον και επιβάλλεται να είσαι συνειδητοποιημένος. ΠΟυ σημαίνει όχι απαραίτητα να κάνεις το σωστό ή το ηθικό. Αυτά δυστυχώς είναι υποκειμενικά και δικής σου αποφασης. Αλλά πίσωω από καθε πράξη υπάρχει ένα γιατί. Καλό είναι να το ξέρεις τουλάχιστον για τον εαυτό σου.

      Προφανως η κοπελα κολακευεται αλαλ ή σε ψήνει ή δε θέλει πολλά πολλά. Αλλά γιατί αν χάσει την καβάτζα και την χαρά του φλερτ. Στο κάτω κατω γιατι να παρει την ευθυνη του γαμου σου πανω της. Και απο την αλλη δεν σε κοβει απλα γιατι δεν την νοιαζει.

      Επισης αν την αγγιζεις και την φιλα με τις ωρες δεν ειστε φιλοι. Απλως προσπαθείς να την ριξεις κ εκεινη δεν καθεται. Εχει διαφορά.

      Ξεμπερδέψουν λιπόν. Λύσε ότι πρόβληματα εχεις με σενα και την γυναικα σου και αν δεν λυνονται βρες ενα τροπο η συμπεριφορα σου αν ειναι αντρικια. Και μετα κοιτάς και τα γκομενιλία :)

      Διαγραφή
  2. εχω ενα προβλημα με τον συντροφο μου...ειμαστε λιγο καιρο μαζι αλλα μου αρεσει και τα παμε αρκετα καλα..μονο που στο θεμα του φιλιου εχω ενα τεραστιο παραπονο..δε φιλαει ωραια...για την ακριβεια φιλαει υπερβολικα ρομαντικα εως βαρετα θα ελεγα..χρησιμοποιει μονο τα χειλια του..μονο!εγω για να καταλαβω φιλι και να το απολαυσω θελω οπωσδηποτε γλωσσα αλλα αυτος δεν τη χρησιμοποιει καθολου ή ακομα κι οταν βγαζω εγω τη δικια μου αυτος δεν ανταποκρινεται..εχω φτασει σε σημειο που βαριεμαι ή κουραζομαι να τον φιλαω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πες του το όμορφα και ωραία τι είναι αυτό που θες και πώς το θες.Κάποιοι άνθρωποι θέλουν λίγο σπρώξιμο για να καταλάβουν τι είναι αυτό που μας αρέσει.Αν συνεχίσει να φιλάει έτσι χωρίς καμία βελτίωση και εσύ δεν μπορείς να συμβιβαστείς με αυτό τότε άφησέ τον και προχώρα παρακάτω,η προσωπική μου άποψη είναι ότι το φιλί είναι πολύ σημαντικό σε οποιαδήποτε σχέση είτε είναι εφήμερη είτε όχι πρέπει και οι δυο να το απολαμβάνουν και να το ζουν ;)

      Διαγραφή
    2. Συμφωνω με την Alicia! (καλή χρονιά κιόλας!)

      πιστεύω ότι όλα τα είδη φιλιών είναι όμορφα και ο καθένας έχει το στυλ του! αλλά αν πιστεύει ότι δεν μπορείς άλλο πες του το με όμορφο τρόπο ή κάντε ένα παιχνίδι...κάνε μου ότι σου κάνω...και μεταξύ άλλων δείξ' του έμμεσα πόσο σου αρέσουν τα παθιασμένα φιλιά με γλώσσα! :) Καλή τύχη εύχομαι και απολαυστικές στιγμές!!!

      Διαγραφή
  3. ειμαστε 2 μηνες μαζι.. και παιζει φαση κλπ.. αλλα εχει τα ματια του ανοιχτα.. και μου ειχε πει πιο παλια πως δν θελει να μας δει καποιος μαζι.. αλλα με αγαπαει και το ξερω.. δεν ειναι επειδη και καλα εχω μεγαλη ιδεα για τον εαυτο μου.. απλα μ το εχει αποδειξει με καθε του πραξη.. αλλα εχει τα ματια τ ανοιχτα.. πως πρεπει να αντιδρασω εγω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατ αρχάς τι εννοείς είστε 2 μήνες μαζί και σε αγαπάει και το ξέρεις κιόλας...?! Μπορεί να είναι ερωτευμένος και τρυφέρος, αλλά αυτό δεν σημαίνει αγάπη. Αν λοιπόν είσαι σίγουρη ότι είσαι σημαντική γι αυτό γιατί σε πειράζει το πως φιλάει?! Αν είναι από ανασφάλεια μην το σκέφτεσαι αν είναι επειδή οι λόγοι που δεν θέλει να σας δουν μαζί σου φαίνονται κάπως παράξενοι, μίλησε μαζί του και δες αν έχετε την ποιότητα σχέσης που πιστεύεις.

      Καλή συνέχεια

      Διαγραφή
  4. Vgenno me ena pedi opou ixame xana vgi prin apo 7 xronia alla gia ligo xroniko diastima , proxthes dosame to proto fili , ta matia tou itan klista , ego to idio mono mia fora ta anixa itan me polli pathos to fili ithela na xera me theli pragmatika ?? I apla pernai to xrono tou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοίταξε να δεις φίλη μου, από ένα φιλί δε μπορείς να καταλάβεις τίποτα. Το μόνο που δείχνει ότι φιληθήκατε είναι ότι εκείνη την στιγμή ένιωσε μία ισχυρή έλξη για σένα. Αν είναι ερωτευμένος, αν το κάνει για πλάκα ή ό,τι άλλο θα φανεί από την γενική συμπεριφορά σου. Σκέψου το πιο ώριμα και λογικά!

      Καλή συνέχεια

      Διαγραφή
  5. τρολολολολολολολ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εμ....με φιλαει σε στυλ πεταχτο αλλα δειαρκειας..κι εγω δεν κανω τιποτα..και λεει οτι "φιλαω βαρετα"...εκεινος κλεινει τα ματια αλλα εγω δεν ξερω να τα εχω ανοιχτα η κλειστα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου φίλη μου! Υποθέτω ότι είσαι σχετικά νεαρής ηλικίας ή έστω άπειρη. Επομένως είναι απολύτως λογικό να μην ξέρεις τι ακριβώς να κάνεις. Κατ' αρχάς κανείς δε φιλάει βαρετά και όταν σου αρέσει κάποιος, όπως και να φιλάει σου αρέσει.

      Γενικά αφαίρεσε από το μυαλό σου όλες τις σκέψεις εκείνη την στιγμή και αφέσου σε όσα αισθάνεσαι. Όσο αφορά στα μάτια έχετε όπως σου βγαίνει, δεν υπάρχουν πρέπει στα ενστικτα. Τέλος, ζήτησε στον φίλο σου να σου δείξει πως θα του άρεσε να φιλάς και επέτρεψέ του να σε καθοδηγήσει, αν σου αρέσει κι εσένα σιγά σιγά θα μάθεις να το κάνεις.

      Καλή συνέχεια

      Διαγραφή
    2. Σε ευχαριστω πολυ!!

      Διαγραφή
    3. Λοιπον μιλαγαμε κανονικα βεβαια οχι πολλες ωρες την ημερα απλος 'Καλημερα αγαπη μ' Και "Καληνυχτα μωρο μ" Σπανια θα μιλουσαμε κανονικα...Στην αρχη μιλαγαμε πολλες ωρες αλλα οταν ξεκινησαν τα σχολεια μιλαγαμε πολυ λιγο.Δεν τα εχουμε απλος φασωνομαστε.Τωρα εχουμε να μιλησουμε 8μερες δν ξερω γτ του ειχα στειλει μηνυμα αλλα μετα ειχε να μπει 3μερες στν αρχη σκεφτηκα θα ειχε δουλειες και για αυτο αλλα τωρα μπαινει κανονικα Φβ .Δεν του εχω ξανα στειλει ομως και την Παρασκευη εχει γενεθλια και λεω να του στειλω...Υπαρχει και η αποσταση.... .Το μονο που δεν εχω καταλαβει ειναι γιατι δεν μιλαει...? A και οταν συναντηθηκαμε μετα την κατασκηνωση,οταν φιλιομασταν δεν εκλεινε τα ματια μηπως απο τοτε δεν με ηθελε;; :| πλιζ απαντηστε μου πριν την παρασκευηη!

      Διαγραφή
    4. Είναι πιθανό να ξέχασε να σου απαντήσει ή απλά να το αποφεύγει. Τα πράγματα είναι απλά νομίζω του αρέσεις αλλά δεν είναι διατεθειμένος να αποκτήσετε κάτι παραπάνω απ ότι ήδη έχετε, είτε λόγω απόστασης είτε για οποιοδήποτε άλλο λόγο. Επομένως προσπάθησε εσύ να μην βλέπεις αυτό που έχετε ως αυτό που θα ήθελες να έχετε.

      Οπότε δε στέλνει είτε γιατί δε θέλει είτε γιατί βαρέθηκε είτε γιατί ακόμα δεν ένιωσε την ανάγκη. Το πόσο θα περιμένεις ή το πόσο θα τον βολεύεις είναι δική σου απόφαση. Αν θες την γνώμη μου οκ μπορείς να στείλεις χρόνια πολλά σε φιλικό επίπεδο. Αν θες σχέση και εκείνος όχι (έστω και με απόσταση) σταμάτα την κατάσταση γιατί μόνο θα πληγώνεσαι. Αν δε πολυκαίγεσαι που μόνο φασώνεστε και δεν σε νιώθει ή θέλει για κοπέλα του (και αντίστοιχα δεν σου δίνει όσα δίνουμε σε μία σχέση) τότε συνέχισε όπως είστε.

      Καλή σου επιτυχία!

      Διαγραφή
  7. Λοιποοον γεια σααας εγω τα εφτιαξα με ενα παιδι το οποιο δεν ξερω αν με θελει.. τωρα θα μου πεις πως αν δεν ηθελε δεν θα τα φτιαχναμε ομως δν ξερω αν περναει την ωρα του ή κατι τετοιο. φιλαει με ανοιχτα ματια και οκα δεν εχω θεμα ομως ντρεπομαι καπωςς και μου φαινεται παραξενοο, εγω με κλειστα φιλαω, οταν μου το ειπε σκαλωσα και αρχησα να γελαω.. τελος παντων ειχαμε να μιλησουμε για πολυ καιρο λογο μια παρεξηγησης που ειχε γινει.. (πλας δεν πολυ μιλαει στο τσαττ) μου εστειλε ξαφνικα στο τσατ και εγω ενθουσιαστικα και του ειπα να βγουμεβγηκαμε και μου ειπε πως δεν ειναι ετσι και σε βλεπω σοβαρα...την δευτερη φορα που βγηκαμε ειπαμε να γνωριστουμε πριν κανουμε κατι..ομως μονο εγω ρωτουσα γιαυτον..αυτος δεν με ρωτουσε τιποτα..δεν ξερω αν ενδιαφερεται πραγματικα. Θα ηθελα την αποψη σας παρακαλω για το θεμα μου.

    Υ.Γ. λιγο ακυρο το προβλημα μου αλλα χρειαζομαι συμβουλες..ευχαριστω πολυ:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου φίλη μου. Για να τα φτιάξετε λογικά σε θέλει. Φυσικά υπάρχουν άντρες και γυναίκες που δεν ξέρουν τι τους γίνεται και για διάφορους λόγους έχουν σχέσεις που δεν επιθυμούν. Ακόμα και σε αυτή την περίπτωση εσύ δεν υπάρχει λόγος να έχεις ανασφάλειες. Αν είναι με μία κοπέλα που δεν επιθυμεί δικό του πρόβλημα, εκείνος ζορίζεται και υποβαθμίζει τον εαυτό του.

      Θα σε συμβούλευα, όταν σου αρέσει κάποιος να μην σε νοιάζει τόσο η γνώμη του. Είσαι αυτή που είσαι και η αξία σου δεν καθορίζεται από πόσο και να σε προτιμούν οι άλλοι, αλλά από την προσωπικότητά σου. Καλό είναι να έχεις κάποια στρανταρτς, τα οποία να επικοινωνείς με ευγενικό τρόπο χωρίς ποτέ να συμβιβάζεσαι με κάτι λιγότερο από αυτό που θες και σου αξίζει. Έτσι, κερδίσεις και την εκτίμηση των άλλων. Δείχνεις ωριμότητα, ολοκληρωμένη προσωπικότητα και γίνεσαι μοναδική.

      Από την στιγμή που εσύ θες κάτι συγκεκριμένο (και λογικό) από εκείνον, φρόντισες να το δείξεις και εκείνος δεν ανταποκρίνεται, δεν υπάρχει λόγος να επιμένεις ή να πιστεύεις ότι αυτό θα αλλάξει. Βάλε λίγο μέτρο. Μην ανέχεσαι ανθρώπους που εξ αρχής δεν είναι όπως θες, νομίζοντας ότι αν δίνεις όλο και περισσότερα αυτό θα αλλάξει. Πιο πολύ κουραστική θα γίνεις, παρά θα πετύχεις τον σκοπό σου.

      It takes two to tango ;)

      Καλή επιτυχία!

      Διαγραφή

Ένα σχολιάκι θα μας έκανε καλύτερους! Και αν δεν σας κάνει κόπο βάλτε και ένα ονοματάκι ή κάποιο ψευδώνυμο! Μου αρέσει να ξέρω σε ποιους απευθύνομαι και δίνει ένα πιο προσωπικό τόνο! :) :) :)