Σάββατο 26 Μαΐου 2012

Εκδίκηση


Καλησπέρα φίλοι μου και με μία όμορφη εικόνα θέλω να σας πω μερικά νέα! Καιρό έχουμε να τα πούμε! Κατ αρχάς να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε παλιούς και νέους αναγνώστες, το μπλογκ φτιάχτηκε στις 5 Μαϊου και έχω σχεδόν 3000 προβολές (σύμφωνα με τα στοιχεία του blogger)...ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ...αν σκεφτεί κανείς ότι γράφει μόνο ένα άτομο και για θέματα που απηχούν κυρίως σε γυναικείο και νεαρό κοινό! Και φυσικά ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια, όσοι τα γράφετε εδώ και όσοι μου τα λέτε με προσωπικά μηνύματα!Επίσης έχω πολλές ιδέες για επερχόμενα κείμενα...So get ready !!


Σημερινό θέμα η εκδίκηση, που όπως λένε είναι ένα πιάτο που τρώτε κρύο! Ως εκδίκηση ορίζω την συναισθηματικά και ενστικτωδώς υποκινούμενη επιθυμία, να προκαλέσουμε εσκεμμένα κακό σε κάποιον ή κάτι ως αντιγύρισμα, για κάτι που έκανε και μας πλήγωσε. Για την ακρίβεια, η πραγμάτωση αυτής της επιθυμίας είναι η εκδίκηση, καθώς όλοι μας κατά καιρούς και μέσα στα νεύρα μας μπορούμε να σκεφτούμε διάφορα. 

Αλλά αν οι κακές σκέψεις δεν φύγουν όταν ηρεμήσουμε, η λογική μας δεν καταφέρει να τις διαλύσει τότε ναι μιλάμε για την εμμονική κατάσταση που θες να πληγώσεις κάποιον. Τέλος, βασικό χαρακτηριστικό είναι ότι η εκδίκηση λαμβάνετε μετά από καιρό και προσχεδιασμένα. Ας πούμε αν τσακωθούμε και εγώ πάψω να σου μιλάω δεν είναι εκδίκηση, αλλά φυσική εξέλιξη (δράση και αντίδραση για τους Νευτώνιους!), καθώς ούτε προσχεδιάστηκε, ούτε έγινε με σκοπό να σε πληγώσω.

Εκδίκηση θες να πάρεις από κάποιον που α) σε πλήγωσε, β)δεν μπορείς ή δεν θες να τον συγχωρήσεις. Συνήθως αφορά ερωτικά ζητήματα και μετά τα υπόλοιπα, καθώς είναι πιο πιθανό να ανοιχτείς και να σε πουλήσει κάποιος στον έρωτα παρά σε οτιδήποτε άλλο. Ακόμα και στις φιλίες οι επιλογές και οι κινήσεις σου είναι πιο απλές, σταθερές και μελετημένες, άρα ρισκάρεις λιγότερο. Επιπλέον, εκδίκηση ζητούν άνθρωποι που δεν μπορούν να ελέγξουν τον συναισθηματισμός τους, ή που είναι πολύ απόλυτοι, εγωιστές και εγωκεντρικοί, με τρόπο που αν κάποιος τους πληγώσει ή δεν "υποταχθεί", τον "κανονίζουν.

Φυσικά δεν υπάρχει κάποιος, που να λέει ναι είμαι εκδικητικός και το χαίρομαι. Οι πιο πολλοί το κρύβουν για προφανείς λόγους. Αν και δεν έχουμε δικαίωμα να κρίνουμε αυτή την τακτική τους (δεν μ αρέσει να λέω και μεγάλα λόγια, ποτέ δεν ξέρεις!) είναι κάπως αρρωστημένο. Μπορώ να κατανοήσω την συναισθηματική τους πλευρά, αλλά κάποιες φορές ξεπερνάει τα όρια της λογικής. Εντάξει μερικές φορές είναι μικρά και χαζά πράγματα και όχι κάτι τραγικό, αλλά και πάλι πιστεύω ότι το άτομο που θέλει να εκδικηθεί βασανίζεται. Αλλά ας εμβαθύνουμε στην ψυχολογία του εκδικητή.

Σε όλους μας έχει περάσει από το μυαλό να σπάσουμε τα μούτρα κάποιου, να κάνουμε την πρώην μας ρεζίλι που ήταν κ@...λ@, και να πούμε όλα τα μυστικά αυτού που μας το έπαιζε φίλος αλλά ήταν φίδι... Όλα αυτά πάνω στην ένταση της στιγμής. Αλλά δεν το κάνουμε, καθώς μετά επεμβαίνει η λογική.

Η διαφορά με όσους είναι εκδικητικοί βρίσκεται στο ότι εκείνοι δεν μπορούν να αντιπαρέλθουν αυτό το ένστικτο της ανάκτησης εξουσίας και ούτε μπορούν να αντέξουν ότι γεγονός ότι κάποιος τους πλήγωσε και τους ταπείνωσε. Αν βγάλουμε εκτός τους φύση κακούς ανθρώπους, οι υπόλοιποι είναι βαθιά συναισθηματικοί. Συνεπώς, αυτά τα άτομα, ακόμα και να εκδικηθούν κάποιον, είναι αυτοκαταστροφικό.Παράδειγμα: Σκέψου, ας πούμε ότι θες να εκδικηθείς την πρώην σου. Είτε έχεις σοβαρούς είτε φανταστικούς λόγους το θέμα είναι ότι εκείνη, το παρελθόν σας και την συμπεριφορά της όχι μόνο δεν μπορείς να τα ξεχάσεις αλλά ούτε καν να τα χωνέψεις. 

Άρα, νιώθεις πράγματα γι αυτήν ακόμα! Και όταν λέω νιώθεις πράγματα, δεν εννοώ έρωτα απαραίτητα, πολύ πιθανό να έχεις ξενερώσει. Αλλά να την μισείς ας πούμε και να την βρίζεις κλπ. Δηλαδή νιώθεις, άρα δείχνεις ενδιαφέρον... Άσε που από την στιγμή που θες να πάρεις εκδίκηση και καταστρώνεις σχέδια, τριγυρνάει συνέχεια στο μυαλό σου. Αν υποθέσουμε ότι την αγαπάς: Είσαι σίγουρος λοιπόν, ότι αν την πληγώσεις δεν θα ξαναπληγωθείς και εσύ? Και αν υποθέσουμε ότι την μισείς: γιατί ασχολείσαι και της δίνει ικανοποίηση?

Ας πούμε προσωπικά έχω αποφασίζει ότι δεν θα είμαι εκδικητικος άνθρωπος για πολλούς λόγους. α) δεν μου ταιριάζει, μπορεί να μην ξεχνάω ποτέ, αλλά χάνω εύκολα την συναισθηματική επαφή με κάποια κατάσταση. Δηλαδή δεν ξεχνάω ποτέ κάτι που θα μου κάνεις, απλά πολύ γρήγορα παύει να μου προκαλεί συναισθηματικές αντιδράσεις, άρα δεν μου δίνει και έναυσμα να θέλω να εκδικηθώ. β) δεν θέλω να βαραίνω το κάρμα μου και γενικά προσπαθώ να γίνομαι καλύτερος άνθρωπος. γ) ή σε αγαπάω (ή σε συμπαθώ τέλος πάντων) ή δεν με ενδιαφέρεις (χοντρικά, ελάχιστους τους αντιπαθώ, απλώς!). Αν σ αγαπάω και σε εκδικηθώ θα πονέσω και εγώ, αν δεν με ενδιαφέρεις δεν θα σπαταλήσω τον χρόνο μου.

Το συμπέρασμα είναι λοιπόν, ότι ανεξάρτητα αν θα πονέσει ή όχι ο άλλος εσύ τι έχεις να κερδίσεις εσύ? Μήπως θα του βάλεις μυαλό? Αν θες να τον εκδικηθείς, μάλλον δεν σε ενδιαφέρει να τον έχεις στη ζωή σου άρα, γιατί να τον κάνεις καλύτερο άνθρωπο. Θα καταφέρεις να πάρεις πίσω τις πράξεις του? Δεν γίνεται! Θα κερδίσεις την παλιά σου αίγλη στα μάτια των άλλων? Δεν νομίζω το πιο πιθανό είναι να λυπηθούν τον άλλον και εσύ να μοιάζεις ο κακός. Άλλωστε μαγκιά είναι να σαι δυνατός όχι μικρόψυχος! Θα καταφέρεις μήπως να συμφιλιωθείς με τον εαυτό σου, να μάθεις τα όριά σου και θα βρεις τις ισορροπίες που θα επιτρέψουν να ζεις ευτυχισμένα? Μάλλον, θα πονέσεις πιο πολύ, ειδικά αν ο άλλος είναι αξιοπρεπής και πιο δυνατός από σένα. 

Με την εκδίκηση δεν κερδίζεις τίποτα. Όταν έχεις τα νεύρα σου μπορεί να είναι οκ να σκέφτεσαι μία βλακεία για να χαλαρώνεις, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι μπορείς να κάνεις ότι θες. Δεν δείχνει ωριμότητα, αντίθετα αποδεικνύεις πόσο ευάλωτος, εμφατικός, στενόμυαλος και άδικος είσαι. Άσε που ποιο το νόημα να κάνεις κάτι που δεν σου προσφέρει κέρδος, αλλά αντίθετα σε γυροφέρνει σε παλιές κακές αναμνήσεις.

Δεν είμαι υπέρ του συγχωρείς όλους όσους σε πλήγωσαν. Υποτιμάς με αυτό τον τρόπο όσους το αξίζουν. Απλά κάποιους λίγους τους συγχωρείς και ... οι υπόλοιποι γίνονται απλά κάποιοι άγνωστοι. άνθρωποι που δε τους γνώρισες και δεν θα τους γνωρίσεις ποτέ, οι πουθενάδες, οι ανύπαρκτοι. Δεν τους πολεμάς, δεν ασχολείσαι μαζί τους, δεν σε ενδιαφέρει καν το ότι υπάρχουν.  Απλά! 

Και αν θες να ξέρεις το μοναδικό πράγμα ανώτερο από την (και καλά) "ανωτερότητα" είναι η αδιαφορία. . . 


Καληνύχτα σε όλους. . . 




23 σχόλια:

  1. καλημερα καλη εβδομαδα να εχουμε
    εκδικηση ...
    σιγα μην ασχοληθω με ανθρωπους που δεν αξιζουν
    ΑΛΛΑ ... το καλο που τους θελω να κρατηθουν μακρια μου γιατι αν νομισουν οτι ξεχνω γελιουνται οποτε μη κανουν το λαθος .... γιατι τοτε ποιος ειδε τη LADY και δε τη φοβηθηκε!!!!!....
    LADY

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα α ρε LADY....LADY με τα ολα της εισαι!! βασικα κι εγώ είαι κατά της εκδικησης! πολύς κόπος χωρίς λόγο!

      πάντα ξεκιναω με τις καλυτερες προθεσεις, αλλα η συνεχεια εξαρταται από τους άλλους! αν μου επιτεθεις θα επιτεχω, αλλα αυτο δεν ειναι εκδικηση αλλα αντιδραση. η μονη περιπτωση που εκδικουμαι κ δεν συγχωρω τιποτα ειναι οταν καποιος πειρααξει κατι ή κάποιον που αγαπαω...τοτε ναι γινομαι κακια!

      το υπολοιπο καιρο αδιαφορω! στην τελικη ολοι ανθρωποι ειμαστε κ τα λαθη γινονται δε βαριεσαι!!!

      Διαγραφή
    2. Κατά τη διάρκεια της αναζήτησής μου στο GOOGLE για βοήθεια για να βγάλω τον πρώην εραστή μου, ο οποίος θα αποκτούσε το διαζύγιο, συναντήθηκα αυτόν τον υπέροχο άνδρα που ονομάζεται DR.AGBAZARA, ο οποίος έκανε ωραία δουλειά βοηθώντας μου να βγάλω το διαζευγμένο σύζυγό μου εντός 48 ωρών. τέτοια πράγματα μπορεί να είναι δυνατά, αλλά τώρα είμαι μια ζωντανή μαρτυρία γι 'αυτό επειδή το AGBAZARA TEMPLE έφερε πραγματικά τον εραστή μου πίσω, Αν εξακολουθείτε να αμφιβάλλετε γιατί να μην επικοινωνήσετε με το DR.AGBAZARA TEMPLE στο email: ( agbazara@gmail.com ) Ή WHAT'S APPS ( +2348104102662 ), Τότε σας υπόσχομαι ότι μετά από 48 ώρες θα έχετε λόγους να γιορτάσετε σαν κι εμένα.

      Διαγραφή
  2. οταν ειμαι καλη ειμαι πολυ καλη
    οταν ειμαι κακια ειμαι καλυτερη χαχαχαχαχαχαχ
    LADY

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα εντελως!!! δεν φταιω εγω... ειμαι υπερ της ειρηνης, αλλα αμα θες πολεμο θα το εχεις...στις ενδιαφερουσες προκλησεις ενδιδω χαχαχαχαχα

      Διαγραφή
  3. H αληθεια παντως ειναι οτι οταν μου πειραξεις κατι που αγαπω ειναι σαν να εχεις πειραξει εμενα ... οποτε στο ιδιο σημειο ειμαστε παλι
    LADY

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :) οταν πειραξεις κατι που αγαπω ειναι χειροτερο απο το να πειραξεις εμενα. πολυ χειρότερο. σε προσωπικες επιθεσεις σπανια δινω αξια και ασχολουμαι. (μονο σοβαρες ή για πλάκα)αλλα κι όταν το κάνω πάντα είμαι ψυχραιμη και κουλ. αντιθετα, όταν πρόκειται για για αυτα αγαπώ, αντιδρω συναισθηματικά, δεν έχω όρια συνεπως και αυτό είναι πιο καταστροφικό (κι για μενα και για τον αντιπαλο)

      Διαγραφή
  4. και φτανουμε στο σημειο καποιων "ανθρωπων" οι οποιοι προσπαθουν να σου κανουν κακο δεν τα καταφερνουν και "χτυπουν" αυτον που αγαπας ....
    εκει τρελαινομαι
    LADY

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κακο δικό τους καλή μου...;) ;) ... κάθε δράση έχει κ αντίδραση!

      Διαγραφή
  5. Παρακαλώ αγαπητέ φίλε μου, λυπάμαι που διαβάζετε αυτό το μήνυμα έτσι, βλέπω τον τρόπο να βοηθήσω ποιος θα χρειαστεί το είδος της βοήθειας που πήρα. βεβαιωθείτε ότι έχετε διαβάσει αυτή τη μαρτυρία μου στο τέλος είναι μια ιστορία ζωής, επειδή είναι μια μαρτυρία που θα πω σε όλους να ακούσουν. Έχω παντρευτεί για 3 χρόνια και την 4η χρονιά του γάμου μου, μια άλλη γυναίκα πήρε τον εραστή μου μακριά από μένα και ο σύζυγός μου με άφησε για μένα και τα παιδιά και υποφέραμε για 2 χρόνια μέχρι να συναντήσω μια θέση όπου ένας άντρας που ονομάζεται ανώτερος ιερέας Dr Chamberc βοήθησε κάποιον και αποφάσισα να τον προσπαθήσω να με βοηθήσω να φέρει τον εραστή μου πίσω στο σπίτι και να με πιστέψει στέλνω απλά την φωτογραφία και τα στοιχεία μου σε αυτόν και αυτό του συζύγου μου και μετά από 2 ημέρες όπως μου είπε, οδήγησε στο σπίτι και ιδού ότι ήταν ο σύζυγός μου και έχει έρθει σε μένα και τα παιδιά και αυτός είναι ο λόγος που είμαι ευτυχής να καθένας από σας να μοιάζει παρόμοιος με αυτόν τον άνθρωπο επειδή μπορώ να ορκιστώ με τη ζωή μου ο άνθρωπος είναι πολύ ισχυρό καλαθοσφαιριστή και το ξόρκι του δουλεύουν πολύ καλά χωρίς καμία παρενέργεια y εάν ​​θέλετε περισσότερες λεπτομέρειες για τον ιερέα Dr Chamberc Είστε πραγματικά υποφέρουν στη σχέση σας αυτή τη στιγμή; θέλεις τον ανώτερο ιερέα Δρ Chamberc παρέμβαση στη σχέση σου για να σε βοηθήσει να επισκευάσεις τη σχέση σου; τότε επικοινωνήστε μαζί του σήμερα μέσω του email του: chamberc564@yahoo.com αν έχετε οποιοδήποτε πρόβλημα σε αυτό το επόμενο τεύχος
    (1) Αν θέλετε το πρώην σας πίσω
    (2) αν έχετε πάντα κακά όνειρα.
    (3) Θέλετε να προωθηθείτε στο γραφείο σας.
    (4) Αν θέλετε ένα παιδί.
    (5) Φροντίδα βοτάνων
    (6) Θέλετε να είστε πλούσιοι.
    (7) Θέλετε να δεσμεύσετε τον σύζυγό σας να είναι δικός σας για πάντα.
    (8) Αν χρειάζεστε οικονομική βοήθεια.
    (9) Αφήστε τους ανθρώπους να υπακούσουν στα λόγια σας και να κάνουν την επιθυμία σας
    (10) Επεξεργασία υπόθεση E.T.C
    Επικοινωνήστε μαζί τους στην αίθουσα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου chamberc564@yahoo.com και επιλύστε όλα τα προβλήματά σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κατά τη διάρκεια της αναζήτησής μου στο GOOGLE για βοήθεια για να βγάλω τον πρώην εραστή μου, ο οποίος θα αποκτούσε το διαζύγιο, συναντήθηκα αυτόν τον υπέροχο άνδρα που ονομάζεται DR.AGBAZARA, ο οποίος έκανε ωραία δουλειά βοηθώντας μου να βγάλω το διαζευγμένο σύζυγό μου εντός 48 ωρών. τέτοια πράγματα μπορεί να είναι δυνατά, αλλά τώρα είμαι μια ζωντανή μαρτυρία γι 'αυτό επειδή το AGBAZARA TEMPLE έφερε πραγματικά τον εραστή μου πίσω, Αν εξακολουθείτε να αμφιβάλλετε γιατί να μην επικοινωνήσετε με το DR.AGBAZARA TEMPLE στο email: ( agbazara@gmail.com ) Ή WHAT'S APPS ( +2348104102662 ), Τότε σας υπόσχομαι ότι μετά από 48 ώρες θα έχετε λόγους να γιορτάσετε σαν κι εμένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Urgent effective love Spell caster to help you bring back ex lover & save your marriage fast, (drogunsnya@gmail.com) is certainly the best spell caster online and his result is 100% guarantee!..a whole lot of people are still suffering from all manner of issues of life. What is that particular thing that bothers you? Sometimes, the problem is not the problem but the problem is the inability to identify those who have the solution. I'm Chloe Elizabeth From Edinburgh United Kingdom and I like to introduce you to Dr ogunsnya a man who is come to rescue humanity from all issues of life. Ever since the day I had an encounter with him, that was the day my problem got terminated. When wisdom is blinking, it becomes a word for the wise. I would encourage you to relate whatsoever problem you are facing with Dr ogunsnya and be rest assured that with God all things would work together for your good. You can contact Dr ogunsnya via email: (drogunsnya@gmail.com) I congratulate you as you do so, indeed you are the next testifier.you can also call him or add him on Whats-app: +2347064365391

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Urgent effective love Spell caster to help you bring back ex lover & save your marriage fast, (drogunsnya@gmail.com) is certainly the best spell caster online and his result is 100% guarantee!..a whole lot of people are still suffering from all manner of issues of life. What is that particular thing that bothers you? Sometimes, the problem is not the problem but the problem is the inability to identify those who have the solution. I'm Chloe Elizabeth From Edinburgh United Kingdom and I like to introduce you to Dr ogunsnya a man who is come to rescue humanity from all issues of life. Ever since the day I had an encounter with him, that was the day my problem got terminated. When wisdom is blinking, it becomes a word for the wise. I would encourage you to relate whatsoever problem you are facing with Dr ogunsnya and be rest assured that with God all things would work together for your good. You can contact Dr ogunsnya via email: (drogunsnya@gmail.com) I congratulate you as you do so, indeed you are the next testifier.you can also call him or add him on Whats-app: +2347064365391

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Είδα μαρτυρίες στο Διαδίκτυο για το πώς ο DR WALE βοήθησε πολλούς ανθρώπους να κερδίσουν τεράστια ποσά στη λαχειοφόρο αγορά, έτσι αποφάσισα να επικοινωνήσω μαζί του για αριθμούς που κέρδισαν. Επικοινώνησα με αυτόν τον άνθρωπο και έκανε ένα ξόρκι και μου έδωσε τους αριθμούς του λαχείου που κέρδισαν. Αλλά πιστέψτε με όταν έληξαν οι κληρώσεις ήμουν ανάμεσα στους νικητές. Κέρδισα ΔΕΚΑΕΠΤΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ, ΕΞΑΚΟΣΙΕΣ ΕΝΝΕΑ ΧΙΛΙΑΔΕΣ Πεντακόσια ΔΟΛΛΑΡΙΑ (17.609.500 $) Επιβεβαίωσα ότι το DR WALE είναι πραγματικό και εγγυημένο. Τώρα είμαι μια ζωντανή μαρτυρία των καλών έργων του DR WALE, ενός προικισμένου ανθρώπου με μεγάλες δυνάμεις, είναι το μυστικό μου αλλά αποφάσισα να κάνω και τον κόσμο γνωστό. Μπορεί να είναι μια βοήθεια για όποιον ενδιαφέρεται. Μπορεί το σχόλιό μου να σου φαίνεται αστείο αλλά είναι η αλήθεια. Και σας υπόσχομαι ότι δεν θα είναι αστείο όταν κερδίζετε και μοιράζεστε μια μαρτυρία με άλλους. Αυτό είναι ένα μυστικό για να κερδίσετε το λαχείο, γι' αυτό σας συμβουλεύω να κάνετε το ίδιο. Δεν είναι όλοι φυσικά τυχεροί, αν αντιμετωπίζετε προβλήματα να κερδίσετε το λαχείο, η λύση για να κερδίσετε είναι ο DR WALE, οπότε επικοινωνήστε μαζί του τώρα για να επιβεβαιώσετε τη μαρτυρία μου. φτάνετε στο DR WALE με αυτήν την επαφή: +2347054019402 ή email: drwalespellhome@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Θέλω να γράψω αυτή τη μαρτυρία για να το πω σε άλλους και να ευχαριστήσω τον Δρ Γουέιλ για όσα έκανε για μένα. Τα πρώτα δέκα χρόνια του γάμου μου είχα τέσσερις αποβολές και η πεθερά μου με φώναζε με κάθε λογής όνομα και αυτό έκανε τη ζωή του γάμου μου πολύ ταραχώδη και ένα βάρος θλίψης. Μια καλή μου φίλη μου είπε για τον DR WALE, είπε ότι ο DR WALE ήταν το άτομο που βοήθησε τον αδελφό του όταν ο αδερφός του έβρισκε τα πράγματα δύσκολα. είπε ότι ο DR WALE είναι πολύ δυνατός και έντιμος άνθρωπος και όντως βοήθησε τον αδελφό του να λύσει το πρόβλημά του. από εκεί μου έδωσε τον αριθμό WhatsApp DR WALE +2347054019402 αφού έκανα έρευνα μόνη μου για τον DR WALE, είδα καλές μαρτυρίες και πολλά καλά σχόλια γι 'αυτόν, ελάχιστα ήξερα ότι θα ήταν το τέλος όλων των προβλημάτων μου. Επικοινώνησα αμέσως μαζί του για βοήθεια, έλαβα ένα βότανο γονιμότητας και μου είπε να το χρησιμοποιήσω. Το βότανο λειτούργησε και μάλιστα ο άντρας μου με αγάπησε περισσότερο και μου αγόρασε ακριβά πράγματα. Ένα απόγευμα, πήγα σε ένα κοντινό νοσοκομείο και γύρισα σπίτι με το θετικό αποτέλεσμα της εγκυμοσύνης μου και μετά από εννέα μήνες γέννησα ένα αγοράκι. Από τότε που επικοινώνησα με τον DR WALE, η ιστορία μου ήταν διαφορετική. Αυτή τη στιγμή έχω δύο παιδιά και είμαι πολύ χαρούμενος στον γάμο μου. εδώ είναι η επαφή DR WALE: WhatsApp/Viber: +2347054019402 Ή Email: drwalespellhome@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΣ ΔΡ ΟΥΕΪΛ, Ο ΑΝΤΡΑΣ ΜΟΥ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕ.
    Εμπιστευόμουν απόλυτα τον DR WALE από τη στιγμή που μίλησα μαζί του κατά τη διάρκεια της περιόδου που ο σύζυγός μου με άφησε μετά από δεκατέσσερα χρόνια γάμου μας, άρχισε το ξόρκι στη γυναίκα μου και μέσα σε μερικές εβδομάδες ο σύζυγός μου είναι επιτέλους ξανά κοντά μου, ναι εκείνη επιστρέφει με όλη του την καρδιά, Αγάπη, φροντίδα, συναισθήματα και λουλούδια και τα πράγματα είναι καλύτερα τώρα. Δεν θα είχα κανένα δισταγμό να συστήσω αυτό το ισχυρό ξόρκι σε οποιονδήποτε χρειάζεται βοήθεια. Παρακαλώ αν κάποιος χρειάζεται βοήθεια. ΑΓΑΠΗΣΤΕ ΞΟΡΚΙ, ΛΑΧΕΙΟ, ΞΟΡΚΙΟ ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗΣ, ΞΟΡΚΙΟ ΔΙΑΖΥΓΙΟΥ, ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΥΠΟΘΕΣΗ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΚΕΡΔΙΣΤΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ, ΞΟΡΚΙ ΘΑΝΑΤΟΥ, ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΞΟΡΚΙ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ. Θα σας συμβουλεύσω να επικοινωνήσετε μαζί του τώρα μέσω WhatsApp/Viber: +2347054019402 Ή Email: drwalespellhome@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Προκαλώ όλους όσους προσπαθούν να λάβουν βοήθεια, αλλά δεν τα κατάφεραν. Η DR WALE μπορεί να σας βοηθήσει με λύσεις στα ακόλουθα προβλήματα:
    *Για να φέρετε πίσω τον/τη σύντροφό σας/σύζυγο που σας άφησε για κάποιον άλλο.
    *Σταματήστε τον/την σύντροφό σας να απατήσει και μείνετε πιστός μόνο σε εσάς.
    *Ο άντρας/γυναίκες των ονείρων σου συνεχίζει να σου ξεφεύγει
    *Επιτυχία σε εξετάσεις και με συνεντεύξεις για δουλειά
    *Αν απολυθήκατε και θέλετε το αφεντικό σας να ζητήσει να επιστρέψει, ανεξάρτητα από το τι συνέβη.
    *Τύχη στα λεφτά του λαχείου ή για πολύ σοβαρές δικαστικές υποθέσεις.
    *Επανενώστε/Δέστε διαλυμένες οικογένειες.
    * Ξόρκι Επείγοντος Θανάτου
    *100% ΕΓΓΥΗΣΗ ΕΝΤΟΣ ΕΒΔΟΜΑΔΩΝ

    ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΕ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΞΟΡΓΟ ΚΑΣΤΕΡ, DR WALE ΣΤΟ:

    WhatsApp/ Viber: +2347054019402
    Email: drwalespellhome@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΙΣΧΥΡΟΣ ΟΡΘΟΓΡΑΦΟΣ ONLINE WhatsApp/Viber +2347054019402 Αυτό λειτούργησε πραγματικά και είμαι περήφανος που το καταθέτω. Είδα μια ανάρτηση για το πώς μια κυρία που πήρε πίσω τον άντρα της με τη βοήθεια του DR WALE που τη βοήθησε να πάρει πίσω τον άντρα της. Εγώ και ο άντρας μου χωρίσαμε για τέσσερα καλά χρόνια και μερικούς μήνες. Παρόλο που δεν πίστεψα ποτέ στην πνευματική δουλειά, τον δοκίμασα διστακτικά γιατί ήμουν απελπισμένος, αλλά προς μεγάλη μου έκπληξη ο DR WALE με βοήθησε να φέρω πίσω τον άνθρωπό μου και τώρα η σχέση μου είναι τώρα τέλεια όπως ακριβώς υποσχέθηκε. Το να επιστρέψετε μόνιμα τον πρώην σας όχι μόνο φέρνει πίσω κάποιον που αγαπάτε, αλλά θα αναζωπυρώσει και τα συναισθήματα του αγαπημένου σας για να είστε όσο το δυνατόν πιο ευτυχισμένοι με αυτό το άτομο. Ο άνθρωπός μου τώρα με αντιμετωπίζει σαν βασίλισσα και πάντα λέει ότι με αγαπάει όλη την ώρα. Εάν αντιμετωπίζετε δυσκολίες στη σχέση σας, επικοινωνήστε με τον DR WALE WhatsApp/Viber: +2347054019402 ή email: drwalespellhome@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Είστε ευπρόσδεκτοι να διαβάσετε τη συνάντησή μου με τον DR WALE έναν ισχυρό πνευματικό άνθρωπο που ευλογήθηκε από τους προγόνους του για να θεραπεύει ασθένειες με βότανα και επίσης να αποκαθιστά το σπασμένο σπίτι, γνώρισα τον DR WALE επειδή ο αγαπημένος μου σύζυγος θέλει να χωρίσουμε και αυτό είναι ευλογημένο μετά από δέκα χρόνια γάμου με δύο υπέροχα παιδιά, ένα αγόρι πέντε ετών και ένα κορίτσι δύο ετών, πήρε την κόρη μας από το σπίτι και να μείνει με τη μαμά του και τον παρακαλώ να γυρίσει σπίτι, αλλά αρνήθηκε, ήμουν πραγματικά μπερδεμένος, οπότε έψαξα για βοήθεια τότε Διάβασα για τον DR WALE πώς βοήθησε μια γυναίκα να αποκτήσει δικό της μωρό αφού ήταν παντρεμένη για εννέα χρόνια χωρίς παιδί, επικοινώνησα με τον DR WALE του εξήγησε την κατάστασή μου, ζήτησε κάποιες πληροφορίες για τον εαυτό μου που του έδωσα, αφού κάποια διαβούλευση μου είπε τι πρέπει να γίνει και έκανα σύμφωνα με τις οδηγίες, καθώς πληκτρολογώ αυτό ο άντρας μου κάνει τη δουλειά του γραφείου του στο σαλόνι. Εάν χρειάζεστε τη βοήθεια ενός γνήσιου πνευματικού ανθρώπου, ο DR WALE είναι η τελευταία σας στάση, επικοινωνήστε μαζί του στο WhatsApp / Viber: +2347054019402 ή στο email: drwalespellhome@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ο άντρας μου άλλαξε δραματικά απέναντί ​​μου, δεν επικοινωνεί πια. Με ασέβεται και με κατηγορεί ψευδώς για απιστία λόγω κακών κουτσομπολιών…αλλά είμαι απλά ΚΑΤΑΠΛΗΚΜΕΝΟΣ με τα αποτελέσματα του DR WALE που έκανε το ξόρκι της αγάπης για την επανένωση. Όλα πάνε τόσο καλά και ΑΚΡΙΒΩΣ όπως είπε ότι θα ήταν. Παρόλο που χρειάστηκαν εβδομάδες για να προχωρήσει πλήρως, άξιζε τον κόπο γιατί τα πράγματα είναι σχεδόν στην τελειότητα! Το πώς πήρε την κατάστασή μου και το γύρισε τελείως για να μου δώσει ακριβώς αυτό που ήθελα, είναι κάτι που δεν θα αμφισβητήσω ποτέ και θα είμαι εντελώς ευγνώμων, ο Θεός να ευλογεί τον DR WALE που μετέτρεψε τη λύπη σε ευτυχία για μένα. Επικοινωνία DR WALE: WhatsApp/Viber:+2347054019402 ή
    drwalespellhome@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αυτό είναι εκπληκτικό πράγμα που πρέπει να μιλήσω για το οποίο χρειαζόμουν μια λύση για να βάλω τέλος σε ζητήματα γάμου που αντιμετωπίζω εδώ και χρόνια. Έτσι βρήκα αυτή την υπέροχη μαρτυρία μιας γυναίκας που επαινούσε τον DR WALE για την καλή του δουλειά. είπε ότι ο DR WALE ήταν το άτομο που βοήθησε να γίνει το σπίτι της ένα χαρούμενο σπίτι. είπε ότι η DR WALE έφερε πολλή ευτυχία στο γάμο της που εκείνη και ο σύζυγός της ζουν τώρα ευτυχισμένοι μαζί. Εξήγησε επίσης ότι ο DR WALE βοήθησε ένα ζευγάρι με το όνομα John και Lisa Robinson να κερδίσει 327 εκατομμύρια δολάρια στο τζακ ποτ Powerball το 2016. Με αυτές τις καταπληκτικές ιστορίες που άκουσα για τον DR WALE επικοινώνησα μαζί του και του είπα προβλήματα που αντιμετώπιζα στο γάμο μου. έχει γράψει πράγματα τώρα, γράφω με πλήρη ευτυχία γιατί ο DR WALE μπόρεσε να φέρει πίσω την ευτυχία μου. εγώ και ο σύζυγός μου είμαστε σε καλή κατάσταση τώρα, είμαστε και οι δύο ευχαριστημένοι ο ένας με τον άλλον. μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε με τον DR WALE στο WhatsApp/Viber του: +2347054019402 ή στο email: drwalespellhome@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. DR WALE ΒΟΗΘΕΙ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΑ ΣΕ ΟΠΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ ΕΙΔΟΥΣ ΘΕΜΑΤΑ ΣΧΕΣΗΣ ΚΑΙ ΑΡΙΘΜΟΥΣ ΛΑΧΕΙΩΝ
    Είναι μια πολύ δύσκολη κατάσταση όταν παίζω λαχείο και δεν κέρδισα ποτέ, ή συνεχίζω να κερδίζω χαμηλό ταμείο που δεν φτάνει τα 100 δολάρια, έχω πέσει θύμα μιας τόσο σκληρής ζωής, το μεγαλύτερο ταμείο που έχω κερδίσει ποτέ ήταν 100 δολάρια και έχω παίζω λαχείο για σχεδόν 12 χρόνια τώρα, τα πράγματα αλλάζουν ξαφνικά τη στιγμή που βρήκα ένα μυστικό στο Διαδίκτυο, μια μαρτυρία ενός ξόρκι που ονομάζεται DR WALE, ο οποίος βοηθά ανθρώπους σε κάθε είδους αριθμούς λαχειοφόρου αγοράς, όταν μπαίνοντας στο διαδίκτυο είδε πολλά καλά μαρτυρίες για DR WALE. τώρα είμαι περήφανος νικητής λαχειοφόρου αγοράς με τη βοήθεια του DR WALE, κέρδισα $1.000.0000.00 και το κάνω γνωστό σε όλους όσους προσπαθούν όλες τις μέρες να κερδίσουν το λαχείο, πιστέψτε με αυτός είναι ο μόνος τρόπος για να κερδίσετε το λαχείο. Ένα άλλο καλό νέο εδώ είναι ότι η DR WALE βοήθησε επίσης μια φίλη μου να φέρει πίσω τον σύζυγό της που την άφησε για μια άλλη κυρία. τώρα που η φίλη μου ζει ευτυχισμένη με τον άντρα της. Μπορείτε να επικοινωνήσετε με την DR WALE Μέσω: WhatsApp/Viber +2347054019402 Ή Email: drwalespellhome@gmail.com

    Ο DR WALE μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να διορθώσετε αυτά τα ζητήματα

    (1) Φέρνοντας πίσω τον πρώην εραστή.
    (2) Θεραπεία με βότανα & Πνευματική θεραπεία.
    (3) Θέλετε να προωθηθείτε στο γραφείο σας.
    (4) Ξόρκι εγκυμοσύνης.
    (5) Κερδίστε μια δικαστική υπόθεση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. παντρεύτηκα τον φίλο μου στο γυμνάσιο, έχουμε και οι δύο τρία παιδιά μαζί. ζούσαμε καλά μέχρι που ήρθε η θετή του μαμά να μας επισκεφτεί. μετά από μια εβδομάδα που έφυγε, ο σύζυγός μου άρχισε να έχει μια αστεία συμπεριφορά και εγώ. Ήμουν σοκαρισμένος και έκπληκτος γιατί ποτέ δεν ήξερα τι έκανα λάθος. μου είπε ότι τελειώνει το γάμο μας και θα πάρει και τα παιδιά μαζί του. επειδή ξέρω ότι ο σύζυγός μου δεν ήταν τέτοιος άνθρωπος με κακή καρδιά, απλά έπρεπε να ψάξω για λύση εγκαίρως. έτσι συνάντησα ότι ο DR WALE είδε πολλές καλές μαρτυρίες γι 'αυτόν. Έτσι, επικοινώνησα μαζί του και του είπα όλα όσα συνέβαιναν μαζί μου. Ο Δρ Γουέιλ μου είπε ότι θα ετοιμάσει ένα ξόρκι για μένα και μου ζήτησε να πάρω μερικά αντικείμενα για τα οποία πλήρωσα κι εγώ. Αφού έκανε το ξόρκι για μένα, αποδείχθηκε ότι ήταν η θετή μαμά του συζύγου μου που ήταν πίσω από όλα όσα συνέβαιναν στο γάμο μας. έκανε ένα ξόρκι πολύ χωριστά εγώ και ο άντρας μου, ο σύζυγός μου η θετή μαμά είναι τώρα σε ντροπή. όλα χάρη στον DR WALE που ήρθε σωστά για να με βοηθήσει από αυτό το χάος. Ο DR WALE είναι καλός άνθρωπος στα λόγια του. μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε, και θα φέρει πίσω την ευτυχία σας. WhatsApp/Viber: +2347054019402 Ή Email: drwalespellhome@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ένα σχολιάκι θα μας έκανε καλύτερους! Και αν δεν σας κάνει κόπο βάλτε και ένα ονοματάκι ή κάποιο ψευδώνυμο! Μου αρέσει να ξέρω σε ποιους απευθύνομαι και δίνει ένα πιο προσωπικό τόνο! :) :) :)