Τετάρτη 2 Ιανουαρίου 2013

Σχέσεις από απόσταση Vol. Infinity


Αναγνωστάκια μου καλησπέρα και καλή χρονιά! Έχω τόσα να σας πω δε ξέρω από που να αρχίσω!

Σας χρωστάω ένα review του 2012 (που θα το κάνω όπως και δήποτε...-καλά venus, μην ορκίζεσαι...!-). Θέλω όμως να ξεκινήσω με ένα κείμενο αναθεώρηση . Γιατί μεγάλη μπουκιά φάε μεγάλο λόγο μην πεις! Και επειδή όσες φορές έχω πει ποτέ ή ποτέ ξανά τρώω τα μούτρα μου... Ας πάμε να αναθεωρήσουμε...τις σχέσεις από απόσταση!

Και για να δείτε πόσο ανισόρροποι είναι μερικοί άνθρωποι και για να καταλάβετε ότι το να τα λες καλά ή να έχεις σωστές απόψεις δεν εξασφαλίζει καθόλου ότι ζεις και σωστά, ενημερώνω ότι αποτελώ και εξοχήν παράδειγμα, δασκάλου που διδάσκει και απλά δεν ακολουθεί ποτέ όσα διδάσκει (και καλά πειραματίζομαι για να επικυρώσω όσα λέω με την εις άτοπο επαγωγή! Ο,ΤΙ ΝΑ ΝΑΙ όμως!).

Ανέκαθεν λοιπόν, πίστευα και πιστεύω ότι οι σχέσεις από απόσταση είναι κάτι λάθος, κάτι δεδομένα αποτυχημένο και η αντιστοιχία έξτρα προσπάθειας - απόδοσης(σε σχέση με μία άλλη οποιαδήποτε σχέση)  είναι πολύ μικρότερη. Και γι αυτό ακριβώς... (guess what!) την δοκιμάζω...ξανά :D :D :D (μην ψάχνεις λογική...ποιος την έχασε για να την βρει μία γυναίκα!)

Μεγαλειώδες έτσι?! Το καλό είναι ότι ότι κι αν γίνει εγώ πάλι κερδισμένη θα είμαι! Από την μία αν πάει καλά θα με χαροποιήσει πάρα πολύ αν όχι θα πω...μα εγώ το έλεγα και μπράβο μου που έχω δίκιο! Jesus! Αλλά ας μην ξεκινήσω τόσο απαισιόδοξα   ΚΥΡΙΟΙ   !!!!

Εντάξει το θέμα είναι ότι λέω βλακείες! Είναι πράγματα και καταστάσεις που δεν μπαίνουν σε καλούπια, (το με πόση ευκολία αλλάζω άποψη δε λέγεται :Ρ). Δεν θα αλλάξω ποτέ την άποψή μου για το σωστό, το φρονιμότερο και το πιο ασφαλές. Αυτό δεν σημαίνει ότι κατ εξαίρεση δεν επιλέγω να πάω αντίθετα σε αυτό, πλήρη γνώση (και με πολύ φόβο...τρομάρα μου! ο λέων που βρυχάται συνήθως είναι ποντικάκι my dear!).

Και αυτό είναι το πιο σημαντικό από όλα πιστεύω. Να παίρνεις ένα ρίσκο, γνωρίζοντας το τίμημα, και να είσαι πλήρως διατεθειμένος να καταβάλεις αυτό το τίμημα απλά και μόνο επειδή πιστεύεις σε κάτι. Ακόμα και αν αυτό το κάτι είναι δύσκολο και ακόμα αν οι άλλοι αμφισβητούν το ότι μπορεί να πετύχει.

Αυτό λέγεται δύναμη και τόλμη (και όχι τόλμη και γοητεία, ετ3 καθημερινά στις 5μμ). Και αν μπορεί να το κάνει κάποιος άλλος τότε μπορώ κι εγώ. Χαίρομαι πολύ που υπάρχουν άνθρωποι που προσπαθούν και μου αρέσει που τους γνωρίζω!

Και για να επιστρέψω στο θέμα μας, και σε παλαιότερο άρθρο πέρα από τα αρνητικά των σχέσεων από απόσταση, έχω σημειώσει και τα θετικά. Όπου όταν αποφασίσεις να έχεις μία τέτοια σχέση, κάνεις άπειρο focus σε αυτά.

Επίσης, υπάρχουν δύο τρόποι να κρίνεις τα πράγματα (σαν τις μεθόδους μελέτης και πειραματισμού στην βιολογία, in vivo - in vitro). Ο ένας τρόπος είναι να μελετήσεις ένα θέμα, μία κατάσταση αποκομμένη από το περιβάλλον, φιλοσοφικά, γενικά και θεωρητικά, κάτι σαν το In vitro. Μελετάς και κρίνεις σε ένα αποστειρωμένο περιβάλλον άκρατης λογικής. Δεν είναι κακό. Αλλά δεν είναι και πλήρως εφαρμόσιμο. Ο άλλος τρόπος είναι μέσα στην ζωή, μέσα σε συνθήκες, συναισθήματα  καταστάσεις  εμπόδια και ευκαιρίες. In vivo δεν περνάνε όλα απ το χέρι σου, δεν έχεις μηδενική εστίαση ούτε απουσία οπτικής. Δεν μπορείς να κρίνεις ή να δημιουργείς εκ του μηδενός απλώς μπορείς να συν-υπάρχεις/ζεις/προσπαθείς. Κι αυτό λέγεται ζωή.

In vitro φτιάχνεις τα standarts και τις αξίες σου. Το χρη είναι. Και in vivo προσπαθείς να το εφαρμόσεις υπό περιορισμούς! Συμπεριλαμβανομένων των εξαιρέσεων! (και κάπως έτσι μπλέκεις βιολογία, με αρχαία, μαθηματικά και πληροφορική...και κάπως έτσι γίνομαι καμένο nerdουλο!!!).

In vitro οι σχέσεις από απόσταση είναι κακές. In vivo είναι εφικτές. Οι περιορισμοί τις κάνουν δύσκολες. Και οι εξαιρέσεις (ή οι εξαιρετικοί... ;))  αναγκαίες! ... ο κοσμ(ο)ς το χει τούμπανο κι εγώ κρυφό καμάρι! That's it! (απ εδώ τα φέρνω από εκεί τα φέρνω πάντα βρίσκω δικαιολογία για όσα κάνω ακόμα και αν δεν συνάδουν με όσα υποστήριζα!).

Και πάσει περιπτώσει τους μεγαλύτερους περιορισμούς του βάζουμε εμείς στον εαυτό μας! (υπερβολικά αισιόδοξη είμαι ώρες ώρες... ο.Ο)

...

Δεν ήσουνα στο πρόγραμμα αλλά μπήκες αργά, σταθερά και μεθοδικά κάνοντάς το πιο όμορφο κάθε μέρα. Ε χαλάλι βρε παιδί μου...ας αλλάξει το πρόγραμμα! 

Αλλά γι αυτό είναι η ζωή! Όπως λέει και ο αγαπημένος μου καθηγητής (Δ.Μ.)... η αλλαγή δεν αποτελεί εξέλιξη, αλλά η εξέλιξη απαιτεί αλλαγή!

Μία προσπάθεια επιβάλλεται ... χωρίς προσδοκίες, αλλά επιβάλλεται! Ανάλαφρη και αληθινή! Καλή χρονιά σε όλους!

Υγ. 1 Τουλάχιστον (αν και νησί πάλι) είναι υπέροχη χώρα χαχαχα :) :) :)
Υγ. 2 Άλλωστε είναι (ήταν!) Χριστούγεννα...damn τίποτα δεν μπορεί να πάει στραβά τα Χριστούγεννα!!!
Υγ. 3 η μέθοδος ex vivo φιλοσοφικά δε με ενδιέφερε και την άφησα απ έξω :Ρ



4 σχόλια:

  1. Αγαπητή Venus,καλή χρονιά,χρόνια πολλά .Εύχομαι το 2013 να είναι για σένα γεμάτο υγεία,ευτυχία,αγάπη και επιτυχίες..Όπως πάντα καταπληκτική δουλειά..Ήθελα να σου θυμίσω αν μπορείς,σε παρακαλώ,να απαντήσεις στον προβληματισμό που σου έχω θέσει στο θέμα αυτό (ΠΩΣ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΤΟΥ - ΤΗΣ ΑΡΕΣΩ-μερος Β) http://itheatouerwta.blogspot.gr/2012/05/10_06.html.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γεία σου φίλε μου γιώργο, ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!
      σου έχω απαντήσει στο σχετικό ποστ! καλή τύχη και καλή χρονιά !!!

      Διαγραφή
  2. Αγαπητη Venus, θα ηθελα να κανεις σε καποιο θεμα αφιερωση στο ονομα γιωργος (δεν εχει καμια σχεση με τον απο πανω) και να μου την στειλεις οτι την εφτιαξες σε αυτο το email nafelhpa@ymail.com. Ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα φίλη μου! Γενικά έχω σταματήσει να απαντάω σε σχόλια γιατί δεν προλαβαίνω...

      Αλλά δεν καταλαβαίνω τι εννοείς και δεν γράφω κατά παραγγελία, πόσο μάλλον για άγνωστους ανθρώπους και με συναισθήματα ή ιδέες που δεν πηγάζουν από μέσα μου.

      Αν θες να αφιερώσεις κάτι σε κάποιον μπορείς να τα καταφέρεις και μόνη σου. Σκέψου τις θες να πεις γράψε το όπως σε ευχαριστεί μέσα από την καρδιά σου και στείλτο του αν νοιάζεται θα κατανοήσει και θα του αρέσει. Τα αυθεντικά είναι και καλύτερα!

      Διαγραφή

Ένα σχολιάκι θα μας έκανε καλύτερους! Και αν δεν σας κάνει κόπο βάλτε και ένα ονοματάκι ή κάποιο ψευδώνυμο! Μου αρέσει να ξέρω σε ποιους απευθύνομαι και δίνει ένα πιο προσωπικό τόνο! :) :) :)