Παρασκευή 4 Ιανουαρίου 2013

2012: Το επισφράγισμα

Λοιπόν - λοιπόν... Όπως και πέρσι έτσι και φέτος στο κλείσιμο του έτος επιβάλλεται να αναμοχλεύσω τις θύμισες του περασμένου χρόνου...


Ε ναι  ... το 2012 ήταν μία υπέροχη χρονιά! Συγγνώμη αλλά ήταν! Μπορώ να πω ότι έβαλα στη ζωή μου την δέουσα τάξη! Ήταν μία χρονιά με πάρα πολλές αλλαγές και πολλές αυστηρές και κάθετες αποφάσεις. Αλλά είχε και πολύ προσπάθεια, πολλές  διασκεδαστικές στιγμές και πολύ αγάπη.

Για να τα πάρουμε με μία σειρά...κανένας τομέας στη ζωή μου δεν έμεινε όρθιος. Έκανα φιλικά ξεκαθαρίσματα που με έκαναν να νιώσω ανάλαφρη και ειλικρινής με τον εαυτό μου. Ήρθα πιο κοντά με όσους πραγματικά αγαπώ και είναι κοντά μου σε όλες τις παράξενες ή καλές στιγμές.

Πέρσι, δημιουργήθηκε και αυτός εδώ ο χώρος που με φέρνει σε επαφή μαζί σας και με κάνει να εκδηλώνω στο έπακρο την αυτοέκφρασή μου. Ήταν μία παρορμητική απόφαση που τελικά δεν μπορω να με φανταστώ να μην την είχα λάβει.

Επίσης, σε ότι αφορά με τη σχολή μου...μπορώ να πω ότι έμεινα ΠΛΗΡΩΣ ικανοποιημένη και κατάφερα όλα όσα είχα θέσει σαν στόχο! Πράγμα που με ενθουσίασε και με έκανε να νιώσω ξανά δυνατή, μάχιμη και γεμάτη όρεξη!

Επίσης, έχω οργανώσει την καθημερινότητά μου να χωράει πράγματα που ήθελα χρόνια να κάνω και κατάφερα πολύ γρήγορα να προσαρμοστώ και να νιώσω τέλεια σε ένα νέο περιβάλλον!

Έμαθα πολλά νέα πράγματα, μουσικές, γεύσεις, μέρη και ανθρώπους...

Μου είναι δύσκολο να ξεχωρίσω τις καλύτερες στιγμές...ήταν μία ανέλπιστα όμορφη χρονιά με πάθος και κέφι! Θα μείνω όμως στα δύο γεγονότα που με γέμισαν ευτυχία. Το ένα το ανέφερα ήδη και έχει να κάνει με την σχολή μου.

Το άλλο είναι ένα αρκετά πρόσφατο γεγονός...λίγο έκπληξη της ζωής. Εκεί που βαδίζεις αμέριμνος σου συμβαίνει κάτι που δεν ήξερες ότι ήθελες ή ακόμα και το αρνιόσουν ... που τελικά όμως, ίσως, και να έχει θέση στη ζωή σου πιο πολύ απ όσο πιστεύεις.

Το θέμα δεν είναι τι έγινε ή γιατί ή για πόσο ...  Αυτό που μετράει είναι ότι εκεί που δεν περίμενες τίποτα κ εκεί που δεν προσπαθούσες για τίποτα, έφτασες να έχεις κάτι. Το εκλαμβάνω ως Χριστουγεννιάτικο δώρο. Εσύ ήσουν το Χριστουγεννιάτικο δώρο μου :) ευχαριστώ! Με την συμβολή σου τα Χριστούγεννα έγιναν τόσο μαγικά και γεμάτα ευχάριστες εκπλήξεις ως οφείλουν!

Κρατάω στο μυαλό μου συγκεκριμένες στιγμές και πολλά συναισθήματα και υπόσχομαι να προσπαθήσω φέτος να κάνω όσα πέρσι και ακόμα πιο πολλά! Για μένα, για όσους αγαπώ και για όσους το αξίζουν!

Δεν ξέρω τι άλλο να πω γι αυτή τη χρονιά! Μακάρι και η επερχόμενη να είναι εξ ίσου (ή και περισσότερο) καλή... αν και ήδη έχει "μπει" πολύ καλά! Σας ευχαριστώ όλους, έναν - έναν ξεχωριστά, όσοι υπήρξατε, υπάρχετε ή θα υπάρξετε! Όλοι και όλα συμβάλουν με τον τρόπο και την παρουσία-απουσία τους στην κάθε μας ευτυχία! Επομένως...Καλή χρονιά για όλους! (και σε μερικούς ειδικότερα!)

Υγ. πόσα πολλά μπορούν να συμβούν σε ένα χρόνο...πόσες "τούμπες" μπορεί να κάνει η διάθεση, η επιθυμία και τα όνειρα!




2 σχόλια:

  1. καλή χρονιά Venus!

    Είμαι σίγουρος πως τα καλύτερα δεν έχουν έρθει ακόμα!

    έτσι να μαζευόμαστε τις νύχτες,
    να γράφουμε τα δικά μας :)

    http://www.youtube.com/watch?v=w_xDjZY8F4Q

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονία ακι σε σένα μασκαρά!!! Να σου φέρει ότι επιθυμείς και πάντα επιτυχίες στη σχολή και στο μπλογκ!

      Και εγώ έτσι πιστεύω! Πιστεύω και προσπαθώ για τα καλυτερότερα!!!!

      Χαχαχα πες το ψέμματα εμείς και οι βρυκόλακες!

      Πολύ ωραίο τραγούδι!!! Καλά γραψίματα φίλε μου!

      Διαγραφή

Ένα σχολιάκι θα μας έκανε καλύτερους! Και αν δεν σας κάνει κόπο βάλτε και ένα ονοματάκι ή κάποιο ψευδώνυμο! Μου αρέσει να ξέρω σε ποιους απευθύνομαι και δίνει ένα πιο προσωπικό τόνο! :) :) :)