Πέμπτη 15 Μαΐου 2014

You don't want to know





.

Σβήσε τα φώτα και έλα κοντά μου
όχι πολύ όμως
ίσα να ξέρω ότι αν ανατριχιάσω θα σε έχω αγγίξει.
Μονάχα τόσο.
Μείνε ακίνητος.
Είναι τρομακτικό σχεδόν αλλά μου αρέσει
δε σε έχω μα τρέφω ελπίδες.
Πάντα έτσι ήταν και έτσι θα 'ναι.

Τώρα κάνε κάτι για να ανατριχιάσω.
Οτιδήποτε μπορεί να 'ναι ερεθιστικό! χα χα χα
Δεν είμαι πονηρή αλλά έχω φαντασία...
κι αν αργήσεις πολύ θα προσποιηθώ ότι μου υποσχέθηκες κάτι που μόνη θα έχω φανταστεί.

Και μ' αρέσει πολύ να παίζω.
Θα σου πρότεινα να το δοκιμάσεις.
Και μ' αρέσει και να μαθαίνω.
Είμαι πολύ καλή σε αυτό!
Αλλά δε μ' αρέσει να περιμένω...
εκτός, αν ξέρεις να με διασκεδάζεις.

Μα ξέφυγα πάλι!!!
Ντροπή μου! Να συνεχίσω, παρακαλώ;

Όσο πιο αργός, ρυθμικός και απαλός είσαι
τόσο θα εξαγριώνομαι.
Μετά θα σου πρότεινα να με ξαφνιάσεις.
Χα χα χα θα είναι τόσο απροσδόκητο!
Βάθος, ένταση και χαοτική αρμονία.

Καμιά εξουσία δεν υποτάσσει την ωμή αγριότητα,
και αυτό είναι το μόνο όριο που έχει πλάκα να ολοκληρώνεις!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ένα σχολιάκι θα μας έκανε καλύτερους! Και αν δεν σας κάνει κόπο βάλτε και ένα ονοματάκι ή κάποιο ψευδώνυμο! Μου αρέσει να ξέρω σε ποιους απευθύνομαι και δίνει ένα πιο προσωπικό τόνο! :) :) :)